Kamu Sporu

Zeytin ve Zeytinyağı Tanıtım Komitesi öncülüğünde hazırlanan kamu spotu çalışmalarına RTÜK’ten onay aldı.

Türkiye, zeytinyağı üretici ülkeleri arasında kişi başına en az zeytinyağı tüketen ülke konumunda. Türkiye’de 1,8 kg. seviyesindeki zeytinyağı tüketimini 5 kg. seviyesine çıkarmak isteyen zeytincilik sektörü, Zeytin ve Zeytinyağı Tanıtım Komitesi’nin öncülüğünde kamu spotu hazırlamak üzere çalışmalarına başladı. Söz konusu kamu spotunun çekimleri ocak ayında tamamlanmıştı.
Kamu spotu ile Türkiye’de zeytinyağı tüketimini arttırmayı amaçladıklarını belirten Ege Zeytin ve Zeytinyağı İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Gürkan Renklidağ; “Kamu spotu ile ülke içi tüketimi arttırmayı hedefliyoruz. Aldığımız onayla sektörümüzün gücüne güç katmayı amaçlamaktayız” dedi.

230 TV, 93 RADYO KANALINDA YAYINLANACAK
2009 yılında iç tüketimi arttırmak için ZZTK’nın tanıtım filmleri hazırlattığını, kamu spotu için de 2014 yılı Haziran ayından beri Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı Eğitim Yayım ve Yayınlar Dairesi Başkanlığı ve  RTÜK ile çalışma yürüttüklerini, RTÜK tarafından çıkarılan tavsiye kararı ile spotun ulusal kanallarda ücretsiz olarak yayınlandığını hatırlatan ZZTK Başkanı M. Kadri Gündeş, “Aldığımız RTÜK onayıyla yayınlanacak olan ZZTK kamu spotu, Türk zeytininin ve zeytinyağının bilinirliğine ve tüketiminin artmasına büyük katkı sağlayacak” şeklinde konuştu.

FARKLI COĞRAFYALARDA
ZZTK Başkanı M. Kadri Gündeş, yayınlanacak kamu spotu sayesinde Türksat uydularından yayın yapmakta olan Türk kanalları aracılığı ile Avrupa, Kuzey Afrika, Arap Yarımadası, Ortadoğu ve Çin’in batısında yer alan ülkelerde de gösterileceğini, bu sayede, Türk zeytin ve zeytinyağının dış tanıtımına da önemli katkılar sağlayacağını belirtti.

1 2

3

0 cevaplar

Cevapla

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Bir cevap yazın